цікаві завдання з математики в початковій школі для обдарованих
початкових класах школи як наука; освітні, виховні та розвивальні завдання; навчання математики в початкових класах; зміст початкового курсу математики; аналіз програми з математики для початкових класів; наступність у навчанні. математики між початковими і 5-6 класами; засоби навчання, математики; складові. частини уроку математики: контроль, корекція таї закріплення знань учнів
Мета і завдання дослідження. У даній роботі за мету поставлено розгляд використання нестандартних завдань на уроках математики в початковій школі з метою стимулювання пізнавальних інтересів школярів. Завдання дослідження: - розкрити роль нестандартних завдань у стимулювання пізнавальних інтересів школярів на уроках математики в початковій школі; - розглянути основні різновиди нестандартних завдань та їх особливості використання на уроках математики в початковій школі; - визначити головні методичні підходи щодо стимулювання пізнавальних інтересів у школярів за допомогою нестандартних завдань. О
Цікава математики у хвилини відпочинку й на групових заняттях після уроків. Математична газета і математичний куточок в газеті. Газета звичайно містить цікаві задачі, різноманітні головоломки, логічні вправи в формі питань, завдань, загадок, задач у віршах, математичні ребуси, шаради, найпростіші кросворди з математичною термінологією, задачі-жарти. В газети можна включати окремі задачі, складені учнями й визнані учителем оригінальними. Корисно в ній освітлювати пізнавальний матеріал або пропонувати задачі пізнавального характеру, тобто такі, після розв'язання яких діти дізналися б щось нове, наприклад, тривалість життя тварин, їх вагу, розмір, швидкість польоту птахів, руху риб.
Тема работы: Методичні основи застосування дидактичної гри на уроках математики в початковій школі по предмету Педагогика. Размер: 68.02 КБ. Содержит 63915 знаков, 10 таблиц и 1 изображение. .Зміст .Вступ .Розділ І. Теоретичні аспекти використання дидактичних ігор на уроках в початковій школі .1.1 Історія виникнення ігор .1.2 Погляди видатних
Організація навчання математики в початковій школі має будуватися відповідно до вимог Державного стандарту початкової загальної освіти. Державний стандарт – це нормативний документ, який вступив у дію з 2001 року як механізм оновлення змісту освіти та контролю за його засвоєнням. інтересу до вивчення математики, творчого підходу в емоційно-ціннісному ставленні до виконання математичних завдань; уміння навчатися (Державний стандарт початкової загальної освіти). В освітній галузі „Математика” виділено такі змістові лінії: числа, дії з числами; величини; математичні вирази, рівності, нерівності; сюжетні задачі; просторові відношення, геометричні фігури; робота з даними.
«Предмет математики настільки серйозний, що корисно не нехтувати нагодою робити його трохи цікавішим» Блез Паскаль Сучасна дидактика, звертаючись до ігрових форм навчання на уроках, справедливо вбачає в них можливості ефективної взаємодії педагога та учнів, продуктивної форми їх спілкування з наявними елементами змагання, безпосередності, природного інтересу. А.Макаренко називав гру усвідомленою діяльністю, а радість гри – “радістю… В одній записую завдання, а в іншій відповідь на те завдання, яке записане на іншій кістянці доміно. Використовую доміно для індивідуальної, групової і колективної роботи.
09.08.2019 - Однією з основних цілей вивчення математики в початковій школі є формування й розвиток мислення дитини: гнучкості, конструктивності, критичності. Логічне мислення лежить в основі здібностей особистості, є умовою навчання, набуття знань, формування необхідних умінь і навичок. Тренажер «Логіка та увага» — це цікаві вправи середнього рівня складності для розвитку просторової уяви, логіки, уваги та пам’яті дитини. «Тренажер з математики. Додавання і віднімання в межах 100 з переходом через розряд» допоможе дитині засвоїти цю складну і корисну навичку. Матеріал посібника відповідає оновленій програмі початкової школи. Посібник можна використовувати як на уроках, так і для самостійної роботи вдома.
Найважливіше завдання школи - давати підростаючому поколінню глибокі і міцні знання основ наук, виробляти навички, вміння, застосовувати їх на практиці. У зв'язку з цим потрібна така організація навчання, при якій би діти включалися в роботу. Необхідність масової позакласної роботи з математики з учнями початкових класів викликано тим, що наше суспільство чекає від школи всебічної підготовки підростаючого покоління в житті. Цікава математика в хвилини відпочинку і на групових заняттях після уроків.
З математикою, тобто застосуванням математичних методів і знань, доводиться мати справу кожній людині, і не тільки в роки навчання, а й після закінчення шк Сюжетні задачі забезпечують зв'язок математики з реальним життям, впливають на формування світогляду молодших школярів, на удосконалення математичних вмінь і навичок та логічного мислення. Особливістю сюжетних задач є актуальність і доречність їх використання при підготовці різноманітних позакласних заходів, у роботі з обдарованими дітьми, при підготовці до математичних олімпіад тощо.
Організація навчання математики в початковій школі має будуватися відповідно до вимог Державного стандарту початкової загальної освіти. Державний стандарт – це нормативний документ, який вступив у дію з 2001 року як механізм оновлення змісту освіти та контролю за його засвоєнням. інтересу до вивчення математики, творчого підходу в емоційно-ціннісному ставленні до виконання математичних завдань; уміння навчатися (Державний стандарт початкової загальної освіти). В освітній галузі „Математика” виділено такі змістові лінії: числа, дії з числами; величини; математичні вирази, рівності, нерівності; сюжетні задачі; просторові відношення, геометричні фігури; робота з даними.
Комментарии
Отправить комментарий